Sunday, January 13, 2013

ေရႊခ်ိန္ခြင္ (၁၆) လယ္တီဆရာေတာ္ၾကီး


ေရႊခ်ိန္ခြင္ အဆို


ဗုဒၶဘာသာကလည္း ဘုရား၌ အနႏၱတန္ခုိးေတာ္၊ အနႏၱဂရုဏာေတာ္ ရွိသည္ဟုဆုိ၏။
။ လ ။
အဘယ္သူကုိ မွီခုိ ကုိးကြယ္ရမည္နည္း။

ဆရာေတာ္ရွင္းလင္းခ်က္


ဤစကားမွာ။ ။

ဦးေစာလွျဖဴသည္......

၁။ တန္ခုိးေတာ္ႏွင္႔ တတ္ႏုိင္ေကာင္းေသာ အရာ၊ မတတ္ႏုိင္ေကာင္းေသာ အရာ၊

၂။ ဂရုဏာေတာ္ႏွင္႔ ကယ္ႏုိင္ေကာင္းေသာ အရာ၊ မကယ္ႏုိင္ေကာင္းေသာ အရာမ်ားကုိ
ခြဲျခမ္း၍ သိႏုိင္ေသာ ဥာဏ္မရွိရွာ၍ အထပ္ထပ္အလည္လည္ ျမည္တြန္ေတာက္တီးျခင္းမွ်သာ
ျဖစ္သည္။

(ေရွး၌ပင္ ျပီးခဲ႔ျပီျဖစ္၍ အသစ္ဆုိဖြယ္မရွိေတာ႔ျပီ)

သုိ႔ေသာ္လည္း ဤစကား၌....

၁။ အနႏၱဂရုဏာေတာ္ ရွိေတာ္မူေသာ ဘုရားကုိ ဂရုဏာမရွိဟု ဆုိရာက်သည္
ဟူေသာ စကားတခ်က္၊

၂။ ဘုရားကုိ ပုတ္ခတ္ရာက်သည္ဟူေသာ စကားတခ်က္၊

၃။ ဘုရားသည္ အပိုျဖစ္သည္ ဟူေသာစကားတခ်က္၊

၄။ တရားေတာ္ကုိလည္း ပုတ္ခတ္ရာက်သည္ ဟူေသာ စကားတခ်က္၊

၅။ ငရဲမွ လြတ္ကင္းႏုိင္ရာ မရွိဟူေသာ စကားတခ်က္


ဤသုိ႔ အခ်က္မ်ားစြာ အျပစ္တင္၍ အလွဳိင္းတၾကီးဆုိေလသည္မွာ........


၁။ ဘုရားတုိ႔၏ အနႏၱဂရုဏာေတာ္ႏွင္႔ ကယ္ႏုိင္ေကာင္းေသာ အရာလည္းရွိသည္။

၂။ မကယ္ႏုိင္ေကာင္းေသာ အရာလည္းရွိသည္။

၃။ အနႏၱတန္ခုိးေတာ္ႏွင္႔ တတ္ႏုိင္ေကာင္းေသာ အရာလည္းရွိသည္။

၄။ မတတ္ႏုိင္ေကာင္းေသာ အရာလည္းရွိသည္မ်ားကုိ

ခရစ္ယာန္ဘာသာ၀င္တုိ႔ ခြဲျခမ္း၍ မသိရွာၾက၍ ဆုိမိရွာၾကေလသည္။

( အနႏၱဂရုဏာေတာ္၊ အနႏၱတန္ခုိးေတာ္မ်ားႏွင္႔ မ - ႏုိင္ေကာင္းေသာ အရာ၊
မ မ ႏုိင္ေကာင္းေသာအရာမ်ားကုိ ေရွး၌ခြဲျခမ္း၍ ျပခဲ႔ျပီ )


ထာ၀ရဘုရားသည္ မတတ္ႏုိင္ေသာ အရာ တစ္စုံတစ္ရာမွ် မရွိ - ဟု
ခရစ္ယာန္ဘာသာ၀င္တုိ႔ ယုံၾကည္ၾကျခင္းသည္ မယုံတန္သည္ကုိ ယုံၾကည္မိ၍
သူ႔ကၽြန္ျဖစ္ရေသာသူႏွင္႔ တူလွေပ၏။

တူပုံကား။ ။

လူလိမ္တစ္ေယာက္သည္ သူငယ္ေလးကုိျမင္၍ တစ္သက္လုံး ကၽြန္အေနႏွင္႔
ေစခုိင္းရေအာင္ ၾကံဖန္၍ တစ္ခုေသာ သစ္ပင္၏ အေခါင္း၌ စာေရး၍ ထားျပီးေသာ္
သူငယ္ေလးေယာက္ကုိ ဆုိ၏။ ငါ႔မိ ငါ႔ဘသည္ ဤရြာ၀ယ္ ကုေဋရွစ္ဆယ္ၾကြယ္၀ေသာ
သူေဌးၾကီးျဖစ္သည္၊ ထုိအခါ သင္တုိ႔ကုိ အေပါင္ျပဳ၍ သင္တုိ႔မိဘတုိ႔သည္ ေငြတသိန္း
ယူဖူးသည္၊ ေငြတစ္သိန္းရင္ ေပးၾက၊ ငါ႔ကၽြန္ရင္ လုပ္ၾကဟု ဆုိ၏။

သက္ေသျပဆုိေသာ္။ ။

သစ္ပင္ေစာင္႔နတ္သိသည္၊ သင္တုိ႔ မယုံလွ်င္ သစ္ပင္ေခါင္းမွာ လက္ႏွင္ႏွဳိက္ၾက၊
သစ္ပင္ေစာင္႔နတ္က စာေရး၍ ထြက္ဆုိလိမ္႔မည္ဟု ဆုိ၏။
သစ္ပင္ေခါင္းကုိ ႏွဳိက္ေလေသာ္ စာကုိေတြ႔ျမင္၍ သူငယ္ေလးေယာက္တုိ႔ ယုံၾကသျဖင္႔
အသက္ထက္ဆုံး သူ႔ကၽြန္ခံရေလကုန္၏။

ႏွဳိင္းယွဥ္ျပခ်က္

၁။ ဓမၼေဟာင္းက်မ္း၊ ဓမၼသစ္က်မ္းေခၚေသာ စာအုပ္ကုိ လုပ္ၾကံေရးသားေပေသာ
ပဌမ ဆရာသည္ လူလိမ္ႏွင္႔ တူ၏။

၂။ အကယ္မဟုတ္ေသာ ထာ၀ရဘုရားသည္ သစ္ပင္ေစာင္႔နတ္ႏွင္႔ တူ၏။

၃။ ခရစ္ယာန္ဘာသာ၀င္တုိ႔သည္ သူငယ္ေလးေယာက္ႏွင္႔ တူ၏။

ဘုရားမရွိလွ်င္ ဗုဒၶဘာသာ၀င္တုိ႔ တရားေတာ္အတုိင္း မက်င္႔၊ မေကာင္းမႈ႔ကုိ ျပဳမိေသာေၾကာင္႔
ေဘးေရာက္ေသာအခါ ကယ္ပါ ဟု အဘယ္သူကုိ မွီခုိကုိးကြယ္ရပါအ႔ံနည္း ဟူ၍
အျပစ္တင္ရာ၌လည္း..........

ငါတုိ႔ျမတ္စြာဘုရားသည္။ ။

ခႏၶာ၊ နာမ္၀ိညာဏ္ေတာ္ ဟူေသာ ဓာတ္ယုတ္၊ ဓာတ္ၾကမ္းေတြကုိ စြန္႔ျပီးလွ်င္
အသခၤတေခၚေသာ အထြတ္အထိတ္ျဖစ္ေသာ ဓာတ္ေကာင္း၊ ဓာတ္ျမတ္သုိ႔ ကူးေျပာင္း၍
နိဗၺာန္ဘုံသုိ႔ တက္ေတာ္မူျပီးလွ်င္ အနိစၥ၊ ဒုကၡ၊ အနတၱ မႏုိင္ေသာ နိဗၺာန္ဘုံမွာ အုိျခင္း၊ နာျခင္း၊
ေသျခင္း မရွိ အျမဲစံေနေတာ္မူသည္၊ ေလာကသုိ႔ တစ္ဖန္ မျပန္လာေတာ႔ျပီ။

ထုိ႔ေၾကာင္႔.........

၁။ ဤ ေလာကမွာ “ ငါတုိ႔ဘုရား မရွိျပီ ” ဟူ၍လည္း ဆုိရပါ၏။

၂။ ဘုရားမရွိေသာ္လည္း ဘုရားကုိယ္ေတာ္ျမတ္၏ အစိတ္ျဖစ္ေသာ ဓာတ္ေတာ္၊
ေမြေတာ္၊ ေဒသနာေတာ္ ထင္ရွားရွိေပေသာေၾကာင္႔ “ ငါတုိ႔ဘုရား ထင္ရွားရွိသည္ ”
ဟူ၍လည္း ဆုိရပါေပ၏။

၃။ ေဒသနာေတာ္ ထင္ရွားရွိေပေသာေၾကာင္႔ တရားေတာ္ အတုိင္း က်င္႔လုိလွ်င္
က်င္႔ႏုိင္ၾကပါ၏။
မက်င္႔လုိ၍ မက်င္႔ေလဘဲ။ ။ မုိက္မဲသျဖင္႔ မေကာင္းမႈ႔ကုိ ျပဳမိေသာေၾကာင္႔ ေဘးေရာက္ေသာ
အခါမူကား ငါတုိ႔ဘုရားလည္း မကယ္ႏုိင္၊ ထာ၀ရဘုရားလည္း မကယ္ႏုိင္၊ ျပဳမိေသာ
မေကာင္းမႈ႔ ေၾကကုန္ေအာင္ ခံရျမဲ ဓမၼတာေပတည္း။

ေလာကတံထြာ ဓမၼတာကား

၁။ ခရစ္ယာန္ဘာသာ၀င္ လူတစ္ေယာက္သည္ ခရစ္ယာန္ဘာသာကုိ မခံယူေသာ
ႏုိင္ငံအတြင္း၌ ေန၍ ထုိႏုိင္ငံရွင္မင္းကုိ ပုန္ကန္ျပဳစားေလအံ႔၊ ေဘးေရာက္မည္၊
ထုိအခါ ထာ၀ရဘုရား ကယ္ပါ ဆုိေသာ္ လြတ္ျငိမ္းပါမည္ေလာ။

၂။ ခရစ္ယာန္ဘာသာကုိ ခံယူေသာ ႏုိင္ငံအတြင္း၌ ျဖစ္ေပမူကား ထုိႏုိင္ငံရွင္မင္းတုိ႔သည္
ေယရွဴခရစ္ဆရာၾကီးတုိ႔ကုိ ရုိေသေသာအားျဖင္႔ လြတ္ေပရာ၏။

(ထာ၀ရဘုရားကယ္၍ လြတ္သည္မဟုတ္)

ခရစ္ယာန္ဘာသာ၌ ဘုရားသခင္၊ ေယရွဴခရစ္ႏွင္႔၊ ၀ိဥာဥ္ေတာ္တစ္ပါး၊
သရဏဂုံသုံးပါးႏွင္႔ ျပည္စုံေတာ္မူေသာေၾကာင္႔ အားကုိးမွီခုိရာရွိ၍ မွီခုိအားကုိးသည္႔
အတြက္ အက်ဳိးျဖစ္၏။
ျမတ္စြာဘုရား၌ အနႏၱတန္ခုိးေတာ္၊ အနႏၱဂရုဏာေတာ္ရွိေသာေၾကာင္႔
ကယ္မတတ္သည္ဟု စိတ္ခ်ယုံၾကည္သင္႔ေပ၏
ဟူေသာ စကား၌..........

၁။ ခရစ္ယာန္ဘာသာ၌ သရဏဂုံသုံးပါး ျပည္႔စုံသည္ ဆုိေသာ စကားမွာ....
သရဏဂုံသုံးပါး ရွိေၾကာင္းကုိ ယုံၾကည္ေလာက္ေသာ မ်က္ျမင္သက္ေသမရွိ။

၂။ ငါတုိ႔ဗုဒၶဘာသာမွာ သရဏဂုံသုံးပါး ရွိေၾကာင္းကုိ ယုံၾကည္ေလာက္ေသာ
မ်က္ျမင္သက္ေသရွိသည္။

(ေသာဠသမ ေရႊခ်ိန္ခြင္အဆုိရွင္းလင္းခ်က္ ျပီး၏)

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management