Thursday, April 4, 2013

"မုဒိန္းက်င့္ခံရသူ ဗုဒၶဘာသာဝင္(၁၃)ႏွစ္ သမီးေလး ၏ ေနာက္ဆက္တြဲ သတင္း

ေက်ာင္းသူမေလး မသီတာဦးကုိ မုဒိမ္းက်င့္တဲ့ မုဒိမ္းေကာင္နာမည္က ဖာသြတ္(ခ) ခင္ထြန္းပါ။ 15.9.1993 မွာ ေမြးဖြားလုိ႔ အသက္ႏွစ္ဆယ္အရြယ္ရွိပါၿပီ။ သာေကတၿမဳိ႕နယ္၊ အမွတ္ (၈)ရပ္ကြက္၊ မေနာဟရေအာက္လမ္းမွာေနပါတယ္။ သူမိခင္က ေဒၚသန္းညြန္႔ပါ။
ေက်ာင္းသူမေလးႏွင့္ တစ္ရပ္တည္းသားျဖစ္ၿပီး၊ အိမ္ သံုးအိမ္သာျခားပါတယ္။ အခု သာေကတ အမွတ္(၂)ရဲစခန္းမွာ ဖမ္းဆီးထားပါတယ္။ ေက်ာင္းသူမေလးအေမက ေဒၚတင္လွျဖစ္ၿပီး၊ အေဒၚက ေဒၚေမႊး ပါ။
ေပးထားတဲ့ဖုန္းနံပါတ္ေတြလည္း ဆက္ၾကည့္ႏုိင္ပါတယ္ေနာ္။ အင္မဟုတ္ပါဘူး။
ေက်ာင္းသူမေလးရဲ႕အေဒၚျဖစ္သူ ေဒၚေမႊးေမႊးရဲ႕ ခံစားခ်က္ကုိလည္း ရႈစားၾကည့္ေစခ်င္ပါတယ္ေနာ္။ ဒါေလာက္ ခုိင္မာတာကုိမွ က်ားက်ားမီးယပ္လုပ္ေနရင္လည္း သမားေတာ္ရဲ႕ သေဘာပါဗ်ာ။
(ေက်ာင္းမွာ ကြန္နက္ရွင္က်ေနလုိ႔ ဆုိင္သြားတင္ခုိင္းမိသည့္အတြက္ ခၽြတ္ေခ်ာ္တိမ္းပါးမႈ ရွိခဲ့တာေတြကုိ ေထာက္ျပၾကတဲ့ အြန္လုိင္း ပရိတ္သတ္ႀကီးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ။ )
ဆက္သြယ္ရန္....09.21007251
09.420108372/သာေကတ အမွတ္ (၂) ရဲစခန္း၊ 01-547253
အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး၊ 01-556814။ 01-552868

ကၽြန္မလုပ္ခ်င္တာကေတာ့ ကၽြန္မတုိ႔ရပ္မွာ ေျပာတတ္ဆုိတတ္တဲ့သူက မရွိေတာ့ ကၽြန္မက ထိထိမိမိလုပ္ ခ်င္တယ္။ ထိထိမိမိလည္း ျဖစ္ခ်င္တယ္။ ကၽြန္မအမ်ဳိးသားေရာ ကၽြန္မေရာပဲ။ ကၽြန္မတုိ႔တူမ လုိ႔သာေျပာတာ အေဖမရွိေတာ့ သူကငယ္ငယ္ကတည္းက ကၽြန္မတုိ႔အိမ္မွာ ႀကီးျပင္းလာ တာ၊ ေခၚထားရတာ၊ ကၽြန္မတုိ႔ သမီးအရင္းလုိပါပဲ။ ထိထိမိမိကုိ ျဖစ္ေစခ်င္တယ္။ သူတုိ႔ဘက္ကလည္း လာညွိပါတယ္။ ဘယ္လုိညွိလည္း ဆုိေတာ့ ယူဖုိ႔အထိကုိ လာညွိတယ္။ ကၽြန္မကလည္း ယူဖုိ႔ထိလာညွိရေအာင္ ဘာသာတူလား...ေမးလုိက္ တယ္။ ဒါလည္းကၽြန္မက စာအုပ္ေလးေတြ ဖတ္ထားလုိ႔ ကၽြန္မသိတာကုိ ေျပာျပလုိက္တဲ့အခါက်ေတာ့ သူတုိ႔ဘက္က ကၽြန္မကို သိပ္ၿပီးေတာ့မေျပာရဲဘူး။ ဒီကေလးမကုိ ေပးစားမယ္။ ဒီေကာင္ေလးကုိ တစ္ေနရာရာပုိ႔ထားၿပီးေတာ့ ကေလးမေလးကုိ သူတုိ႔ေခၚထားမယ္ေပါ့။ ပစၥည္းဘာညာအကုန္လံုး ဆင္ေပးမယ္ေပါ့။ အဲလုိမက္လံုးေပး ျမွဴဆြယ္ၿပီး ဒီကေလးမကုိ ဘုရားစင္ေပၚတင္ထားမယ္ေပါ့။ ကၽြန္မကလည္း "ဘုရားစင္ေပၚတင္ၿပီး ဖူးဖူးမႈတ္ထားရေအာင္ ဘုရားစင္ေရာ ရွိလုိ႔လား"လုိ႔ ေမးလုိက္ တယ္ေလ။ ဒါဟာ သူတုိ႔ရဲ႕မယူခင္ေျပာတဲ့စ ကား။ ယူၿပီးရင္ ဘယ္လုိထားမလဲဆုိတာကို အဲဒီစာအုပ္ (ကုိယ့္ေတာ့္ကရုဏာ)ကုိ အမကုိဝယ္ေပးမယ္လုိ႔ ကၽြန္မေျပာလုိက္တယ္။ အဲဒီလာညွိတဲ့သူက ျမန္မာပါ။ သူတုိ႔ေထာင္က်မွာစုိးလုိ႔ ယူမယ္။ ယူၿပီးရင္ သူတုိ႔ဘယ္လုိထားထား ထားလုိ႔ရၿပီ ပံုစံမ်ဳိးလုပ္တာ။ ဒါကုိ ကၽြန္မတုိ႔နားလည္တယ္ေလ။ ဗဟုသုတ နည္းနည္းပါးပါးရွိတဲ့အခါက်ေတာ့ မျဖစ္ဘူးေလ။ ဒါဟာလံုးဝ မျဖစ္ႏုိင္ဘူးေလ။ ညတုန္းကလည္း ဘယ္လုိလာေျပာလဲ ဆုိေတာ့ ေက်နပ္ေပးပါတဲ့။ ေျခအစံု ဖက္ ေတာင္းပန္ပါ့မယ္တဲ့။ အဲလုိဆုိရင္ ရွင္တုိ႔သားသမီးေတြကုိ အဲလုိလုပ္ၿပီးမွ ေျခသလံုး ဖက္ေတာင္းပန္ မယ္ ျဖစ္မလားလုိ႔..။
ဒီပုိစ့္ေလးက ဆရာေတာ္ဦးဝီရသူ(မစုိးရိမ္) ကုိယ္တုိင္ေရးထားတဲ့ပုိစ့္ေလးျဖစ္ပါတယ္။ တဆင့္ျပန္လည္မ်ွေဝျခင္းမ်ွသာျဖစ္ပါတယ္။ မယုံၾကည္သူမ်ားရွိလ်ွင္ အထက္မွာေဖာ္ျပထားေသာ ဖုန္းနံပါတ္မ်ားကို ဆက္သြယ္ေမးျမန္းနုိင္ပါသည္။
စာဖတ္သူအားလုံးသက္ရွည္က်န္းမာစိတ္ခ်မ္းသာျပီး လုိရာဆႏၵမ်ားတစ္လုံးတစ္ဝတည္း ျပည့္ဝၾကပါေစ။

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management